Ford Auto Web

Fusion Forum - Forum majitelov a priaznivcov auta Ford FUSION   |  Pozri si Ford Auto Web

 FAQFAQ   HľadaťHľadať   Zoznam užívateľovZoznam užívateľov   Užívateľské skupinyUžívateľské skupiny   RegistráciaRegistrácia 
 NastaveniaNastavenia   Súkromné správySúkromné správy   PrihláseniePrihlásenie 

Spotreba, vplyv faktorov
Choď na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4
 
Pridať novú tému   Zaslať odpoveď    Obsah fóra -> Palivo, palivová sústava, spotreba
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
tripmag



Založený: 16 január 2012
Príspevky: 35

PríspevokZaslal: Ut september 11, 2012 7:04 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

duves napísal:
vzduchovy filter mením každy rok, je to par EUR, na tom sa neoplatí šetriť.


presne tak suhlasim


a keby chcel niekto trochu usetrit na vzduchovom filtry tak tu mam jeden trik

BMW MINI 1,6i (tusim 2009) ma presne ten isty vzduchovy filter a casto je lacnejsi ako pre FoFu/Mazda2
dokonca niektore katakogy udavaju pri filtry pre MINI aj FoFu/Mazda2 ale opacne som si to nevsimol...
kody su vecsinou rozne ale niektore znacky maju rovnake
mam overene napr. MANN C2244 v krabici je presne to iste ako MANN C2237 akurat je iny kod a cena!

tu som vybral par prikladov zakladnych znaciek a ich kody

BMW MINI

BOSCH: 1457433306 - drahsi ako pre Fusion
FRAM: CA9435
HENGST: E414L - lacnejsi ako pre Fusion
KNECHT (MAHLE): LX 1046 - lacnejsi ako pre Ford
MANN: C2237 - lacnejsi ako pre Ford
UFI: 30.168.00 - rovnaky aj pre Fusion
WIX: WA6706 - rovnaky aj pre Fusion

FORD FUSION

BOSCH: 1457433593
FRAM: CA9494
HENGST: E890L
KNECHT (MAHLE): LX 1268
MANN: C2244
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
vls



Založený: 16 február 2007
Príspevky: 624
Bydlisko: Martin

PríspevokZaslal: St september 12, 2012 8:56 am    Predmet: Odpovedať s citátom

na neviem, podla mna ma jazda na viac nahustenych pneu moc neusetri...

ja jazdim casto na podhustenych, lebo kontrolujem len pri prehadzovani zima-leto a naopak a mam spotreby OK.
http://www.spritmonitor.de/en/detail/392193.html

a novy filter alebo ocistena klapka.... lambda sonda reguluje na stechiometricky pomer - teda paliva primerane ku vzduchu - ked je vzduch priskrteny spinou - da menej paliva. Teda ak mam vsetko zanesene - musim viac stupit na pedal ale spotrebu to moc neovplyvni...
_________________
Suzuki SX4 Scross 2WD, 1.0 Premium 6AT, sphere blue pearl
predtym :Peugeot 3008 1.6VTi Active, cervena rubis
predtym : VW Golf Plus 1,4 Trendline, cervena tornado
predtym : Ford Fusion 1,25 Rival, colorado red
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
tripmag



Založený: 16 január 2012
Príspevky: 35

PríspevokZaslal: St september 12, 2012 6:27 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

vls napísal:

a novy filter alebo ocistena klapka.... lambda sonda reguluje na stechiometricky pomer - teda paliva primerane ku vzduchu - ked je vzduch priskrteny spinou - da menej paliva. Teda ak mam vsetko zanesene - musim viac stupit na pedal ale spotrebu to moc neovplyvni...


ano tak by to malo presne fungovat no zial nie vzdy to tak je..
napr. mame od novoty peugeot 307 1,4i a pri 45 000km sme ju museli cistit
tatko sa mi pol roka stazoval ze sa mu zda ze to viac zerie a ze musi viac pridavat plyn ked hlavne cuva
ja som na tom nejazdil zdalo sa mi to skoro normalne
patrali sme dlhsie no nakoniec to bola klapka
po vycisteni vsetko OK to uz som aj ja citil ako sa zlepsila reakcia na plyn
ked sa to postupne zanasa clovek si to mozno ani tak neuvedomi

po tejto skusenosti som moju cistil hned ako som po kupe FoFu menil filtre, olej atd.
56tis km a klapka bola porovnatelne zanesena ako na 307 po 45tis
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Ivašek a spol.



Založený: 29 marec 2008
Príspevky: 3292
Bydlisko: Dětmarovice, okres Karviná

PríspevokZaslal: Pi jún 21, 2013 9:56 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

http://www.vybermiauto.cz/autoblok/minitest/tridverovym-fordem-fiesta-10ecoboost74kw-za-38l-benzinu-na-100-km

"To, že se ideální pásmo otáček z hlediska spotřeby nachází mezi 2000 až 4000 otáčkami platilo pro klasické atmosférické motory bez turba. Přímovstřikové benzinové motory s turbem totiž jezdí nejúsporněji mezi 1000 až 1500 otáčkami."
_________________
Ford Fusion "4x4" EBONY, Blue Ocean, 1.4 Duratec, Comfort X, PP, fólie, 3/2008

http://picasaweb.google.sk/Ivasekaspol/FordFusion#
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Pridať novú tému   Zaslať odpoveď    Obsah fóra -> Palivo, palivová sústava, spotreba Časy uvádzané v GMT + 2 hodiny
Choď na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4

 
Prejdi na:  
Nemôžete pridávať nové témy do tohto fóra.
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre.
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre.
Nemôžete hlasovať v tomto fóre.



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group | Web vytvorený pre radosť